.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

سنگینی اسارت بر اهل بیت علیهم السلام

 

گریه امام زمان (علیه السلام) بر اسیرى حضرت زینب (سلام الله علیها)

 


حاج ملا سلطانعلى ، که از جمله عابدان و زاهدان بود، مى گوید:
(( در خواب به محضر مبارک امام زمان (علیه السلام) مشرف شدم، عرض ‍ کردم: مولاى من! آنچه در زیارت ناحیه مقدسه ذکر شده است که ((فلانذبنک صباحا و مساء و لابکین عینک بدل الدموع دماء)) صحیح است؟ فرمود: آرى!
گفتم : آن مصیبتى که در سوگ آن، به جاى اشک خون گریه مى کنید، کدام است؟ آن مصیبت على اکبر است؟ فرمود: نه ! اگر على اکبر زنده بود، او هم در این مصیبت ، خون گریه مى کرد !
گفتم : آیا مقصود مصیبت حضرت عباس (علیه السلام) است؟ فرمود: نه! بلکه آن حضرت عباس هم در حیات بود، او نیز در این مصیبت خون گریه مى کرد!
عرض کردم: آیا مصیبت حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) است؟ فرمود: نه! اگر حضرت سید الشهداء (علیه السلام) هم بود، در این مصیبت خون گریه مى کرد!
پرسیدم: پس این کدام مصیبت است؟ فرمود: مصیبت اسیر عمه ام زینب (سلام الله علیها) است.




جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

نظرات 3 + ارسال نظر
جعفر دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 16:25

سلام . بنده خیلی از مطالب سایتت استفاده کردم . خدا خیرت بده

سلام علیکم
فقط انجام وظیفه است
اگر خواستی دعایی برای خدمتگزاران سایت کنید برای تعجیل برای فرج دعا کنید.
یا حق= یاعلی(ع)

عبیدفرار سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 16:09

در درستیش شک نیست.
اما منبع؟!

علیرضا شنبه 28 بهمن 1391 ساعت 18:34

سلام تشکر از سایت خوبتون سایت شما را که باز کردم نوایی شنیدم که بر دل نشست متحول شدم خدا می فرمایید گوش انسان به شنیدن موعذه نیاز دارد نمی دونم این سخنان را کدام بزگواری گفته خواهشا راهنماییم کنید
واگر می تونید لطف کنید برام بفرستید

سلام علیکم
ضمن تشکر از کامنت شما.
ایشون مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی هستند.
لینک دانلود قسمتی از سخنرانیشون که نوای فعلی پایگاه هست
http://shiabooks.dl4.ir/ftp.upload/ayatollah_mojtaheddi(shiabooks.ir).mp3

از لینک زیر هم میتونید مجموعه سخنرانی هاشون رو دانلود بفرمایید.
http://www.yasinmedia.com/sokhanrani/mojtehedi-tehrani.html

لینکها به ایمیلتان هم ارسال شد.

یاعلی علیه السلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد