.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

مجنون شبیه طفل تو شیدا نمی شود . . .




مجنون شبیه طفل تو شیدا نمی شود

زین پس کسی بقدر تو لیلا نمی شود

درد رقیه تو پدر جان یتیمی است

درد سه ساله تو مداوا نمی شود

شأن نزول رأس تو ویرانه من است

دیگر مگرد شأن تو پیدا نمی شود

بی شانه نیز می شود امروز سر کنم

زلفی که سوخته گره اش وانمی شود

بیهوده زیر منت مرهم نمی روم

این پا برای دختر تو پا نمی شود

صد زخم بر رخ تو دهان باز کره اند

خواهم ببوسم از لبت اما نمی شود

چوب از یزید خورده ای و قهر با منی

از چه لبت به صحبت من وا نمی شود

کوشش مکن که زنده نگهداری ام پدر

این حرف ها به طفل تو بابا نمی شود


محمد سهرابی



جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

نظرات 7 + ارسال نظر
سیدطاهربن محمد جمعه 24 آبان 1392 ساعت 13:41

خداواند شمارا حفظ کند

سلام
زنده باشی سید بزرگوار.

یاعلی علیه السلام

رضا شنبه 25 آبان 1392 ساعت 23:59 http://samsaam.mihanblog.com

سلام دوستان عزیز

سایت بسیار خوبی دارید و خیلی خوشحالم که فعالیت های مذهبی بسیار خوب تاثیر گذاری دارید

منم قبلا یه وبلاگ با این محوریت داشتم اما یک مدتی دور بودم
الان دوباره برگشتم

اگه قابل دونستین منم لینک کنید
مطمئن باشید نهایت سعی ام رو میکنم که پشیمون نشید از لینک کردنم

مطمعنا منم شما رو لینک میکنم
http://samsaam.mihanblog.com

کربلایی علی احمدی یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 13:24 http://www.aliarm.ir

سلام سایت بسیار خوبی داری حضرت زهرا(سلام الله علیها)نگهدارت باشه لطفا منو با اسم
عاشقان ابا عبد الله الحسین(ع)
لینک کن و خبرم کن که با چه اسمی لینکت کنم

تائب یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 15:29

خدا خیرتان بدهد به حق حضرت رقیه

سلام
ممنون...

مجتبی یکشنبه 3 آذر 1392 ساعت 21:57 http://book.princeton.me

سلام
خوبی من شما رو لینک کردم شما هم لینک کن

آبی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 14:51

خیلی قشنگ بود....

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 11:38

خیلی زیبا احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد