.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

طول عمر



پیامبر اکرم (صلّی الله علیه و آله):


طُوبی لِمَن طالَ عُمُرُهُ وحَسُنَ عَمَلُهُ، فَحَسُنَ مُنقَلَبُهُ إذا رَضِیَ عَنهُ رَبُّهُ عَزَّ وَجَلَّ.


خوشا به حال کسی که عمرش طولانی و عملش نیکو باشد؛ پس بازگشتگاهی نیکو خواهد داشت چون پروردگارش (که عزیز و بزرگ است) از او راضی است.


Prosperity belongs to someone whose life is long and deeds are good. So he will return to God, the Almighty, beautifully because his Lord is satisfied with him.


أمالی الصدوق، ص 57



جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
ایرج پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 22:03 http://eiraj.blogsky.com

سلام سید
وبلاگت خیلی پرباره
دستتون درد نکنه
راستی یه سوال دارم همه جا از اخلاق و حسن خلق پیامبر عظیم الشانمون بحث میشه و به نیکی یاد میشه
میخواستم یه درخواست داشته باشم من خیلی دوست دارم کتابی در این زمینه داشته باشم که اخلاقمو باهاش تطابق بدم
اگه در این زمینه چیزی به ذهنتون میرسه ممنون میشم بهم بگی
عجرکم عند الله
موفق باشی

سلام...

ممنون...

بله، انشاالله حتما خدمت میرسم و لینکش رو براتون میذارم.

خوشحال شدم از اینکه کامنت گذاشتید.

یاعلی

ایرج پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 22:10 http://eiraj.blogsky.com

راستی سید من لینکت کردم با اجازه

خواهش میکنم.

باعث مسرت و افتخار هست.
ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد