.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

روز جانباز


اعیاد نورانی شعبانیه بر تمام شیعیان و محبین اهل البیت ع مبارک باد.



روز جانباز مبارک



جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 3 + ارسال نظر
دلسوز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 17:25

با سلام
واقعا واستون متاسفم که به جای تبریک ولادت حضرت ابوالفضل و امام سجاد (علیهما السلام ) روز جانبازو تبریک گفتید
همین دست روز قیامت شفاعتتون می کنه ، مگه نه ؟!
سلام بر حسین و عباسش ، سلام بر سجاد و سجودش ...

و علیکم السلام ...
اعیاد شعبانیه رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.
تاسف برای من کافی نیست! من مستحق خیلی بیشتر از اینها بودم و به تاسف شما تخفیف دادند و بسنده کردند.
اگه اشکالی باشه از شخص من هست.

این دست، به برکت دست حضرت عباس ع عزیز شده.
روز جانباز به برکت جانبازی عباس نام نهاده شده.
جانباز به بزرگ جانباز کربلا یعنی عباس ع اقتدا کرده.
و...
(و حرفایی که باید نگفت!!)

خیلی از مومنین هم برادراشون رو در روز قیامت شفاعت می کنن.
موقع گذاشتن این پست، یک نیم نگاهی هم به طرز دید شما داشتم اما این طرز تبریک گفتن، درد و دل و رازی است بین خودم و قمر منیر بنی هاشم ع. همه چیزشم پای خودم... همه چیزشم به جون میخرم... مثل این نظری که شما گذاشتید.
خیلی ناراحت نشید، صاحبخونه خودش داره نگاه می کنه!

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین و علی العباس اخ الحسین علیه السلام.

کاش ی آدرسی ایمیلی گذاشته بودید بیشتر با هم رفیق می شدیم داداشم.
ممنون که تشریف آوردید.
التماس دعا

یاعلی ع

دلسوز چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 16:36

سلام علیکم

ان شاء الله به دست های قلم شده ی حضرت عباس ، سایه ی این دست همیشه بالای سر ما با شه ، اما باید یه ذره حواسمونو جمع کنیم از این نظر که به نظر من بعضی از کارامون و بعضی از حرفامون
مثل بت پرستی شده
تا نیایی گره از کار بشر وا نشود ...
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم و رحمه الله...
ممنون مجدد تشریف آوردید.
حقیقت من نه اینجا بتی می بینم و نه بت پرستی!
من از هیچ کسی برای خودم بت درست نمی کنم...
مادامی که ایشون در مسیر حق و اهل بیت علیهم السلام هستن ما انشاالله مطیع هستیم. میزان برای ما حق هست و امام علی علیه السلام،
که فرموده باشند: علی مع الحق و الحق مع علی.

از طرفی این عکس یه جورایی نماد جانباز هست، نشون میده که پرچم دار این نهضت خودش جانبازه!
السابقون السابقون اولئک المقربون.

جانبازی برای کسی که خودش در راس اموره...
و با این عکس قصدی بود که از جانباز دلجویی بشه و تسکینی باشه بر زخمهایی که امروز خیلی روشون نمک پاشیده میشه!
اونا با نفس رهبر جانبازشون زنده ان.

البته حرف شما رو هم تا حدودی قبول دارم،
به خاطر همین دید، به ابتدای پست، مطلب مورد نظر شما هم اضافه شد.

انشاالله عامل باشیم به دونسته ها و گفته هامون.

معذرت میخوام اگه باعث ناراحتی شدم.
و تشکر بابت دقتی که شما داشتید و شاید خیلی ها نداشتن و اگر هم حواسشون بود با اغماض عبور کردن. خیلی ممنون.

دعا بفرمایید.
یاعلی ع

Elireza جمعه 9 تیر 1391 ساعت 01:24

احسنت بر شما
یا حق = یاعلی(ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد