.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

تهجّد حضرت زینب (س)



امام سجّاد (علیه‌ السلام):


إِنَّ عَمَّتِی زَیْنَبَ، مَعَ تِلْکَ المَصَائِبِ وَالمِحَنِ النّازِلَةِ بِهَا فِی طَرِیقِنَا إِلَی الشَّامِ، ما تَرَکَتْ [تَهَجُّدَهَا] لَیْلَةً.


عمّه‌ام زینب، با وجود همۀ مصیبتها و رنجهایی که در مسیرمان به سوی شام بر او فرود آمد، حتّی یک شب اقامۀ نماز شب را فرو نگذاشت.


Despite all the tragic events and the sufferings my aunt, Zaynab, experienced on our journey [from Karbalā] to Damascus, she did not miss her prayer vigils, even for one night.


وفیات‌ الأئمّه، ص 441




جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
a چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 23:12

چرا انقدر دیر مطلبو میذارین
مثلا برایه وفات حضرت زینب باید شب وقات مطلب بذارین نه روز وفات

سلام...
حق با شماست.. شرمنده.
البته خوب ما هم مشکلات و محدودیت هایی برامون پیش میاد و البته مورد اساسی دیگه سلب توفیق هست.
راستی، احساس کردم با جمع این خونه آشنا هستید، درست احساس کردم؟

ممنون از تذکرتون.

التماس دعا

a پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 23:33

با سلام و عرض خسته نباشید
من حدود 1 ماهه که مطالبی که میذارین رو دنبال میکنم
واقعا وب سایت خوبی دارین
امید وارم خداوند توفیق انجام بندگی رو به هممون بده
یا علی ...

و علیکم السلام...
ممنون برادر.
انشاالله ازمون قبول کنن.
خوشحالیم از همراهی شما و باعث قوت ماست.

پیشنهاد می کنم در خبرنامه هم عضو بشید.

التماس دعا

یاعلی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد