.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

تو هم یک ثانیه ظهور را نزدیک کن!

امام صادق(ع) فرمودند: 

اگر مهدی را درک می کردم، تمام عمر به او خدمت می کردم.

(بحارالانوار جلد51 صفحه 148)


+++


از امام حسین(ع)پرسیدند:

آیا حضرت مهدی (عج) بدنیا آمده است؟

فرمودند: نه و اگر زمان او را درک کنم، در تمام عمر به او خدمت خواهم کرد.

(فرهنگ جامع سخنان امام حسین(ع),ص 733)

 

+++


 حضرت امام موسی کاظم (ع) فرمود:

خوشا به حال آن دسته از شیعیان ما که در غیبت قائم ما به دوستی ما چنگ می زنند و بر محبت ما ثابت می مانند و از دشمنان ما بیزاری می جویند. آنها از ما و ما از آنها هستیم. آنها به ما به عنوان امامانشان دلبسته اند و ما نیز از آنها خشنود می باشیم. خوشا به حال آنان! به خدا قسم، آنان روز قیامت در درجه ما خواهند بود.


+++


در توقیعی که به خط امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نوشته شده، آمده است:

برای تعجیل فرج، بسیار دعا کنید، ‌زیرا خود دعا کردن برای تعجیل فرج، فرج است.


امام زمان (عج): 

«برای فرج بسیار دعا کنید چرا که این زیاد دعا کردن خود فرج و گشایش کار شماست »

(کمال الدین ج 2 ص485)


+++



پس تو هم یک ثانیه ظهور را نزدیک کن!



+++


پ.ن1: با سلام خدمت همه دوستان و عزیزان

این اولین پستی هست که این بنده حقیر با لطف و راهنمایی دوست عزیزم اقا سید به این سایت میفرستم. سعی کردم که اولین پستم رنگ و بوی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رو داشته باشه و بنده هم این اعتقاد قلبیم هم هست. فقط امید دارم بتوانم برای یک لحظه هم که شده ظهور مولامون رو نزدیک کنم و دیگر هیچ.

پ.ن2: و اما بعد انشاءالله به لطف الهی با مطالب متنوع و گوناگون در خدمتتون هستم.

انشاءالله به زودی با قسمتی تحت عنوان نرم افزار ها در خدمتتون هستم. نرم افزار های کاربردی که فکر میکنم خیلی مفید باشند.


و اما برای شروع لینک دعای ظهور بالا رو میگذارم:


کیفیت عالی با حجم 2.2mb فرمت jpg (ابعاد 100x140 cm)

کیفیت متوسط با حجم 1.3mb فرمت jpg (ابعاد 100x140 cm)

و با فرمت فوتوشاپ (PSD) که اگر دوستان خواستند تغییراتی رو اعمال کنند با حجم 4.2mb

و نیز متن دعا با ترجمه با فرمت (word2007 (docx (حجم 15kb)

و نیز متن دعا با ترجمه با فرمت (word2003 (doc (حجم 33kb)


به امید دیدار مجدد

یا حق= یا علی



جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
doost یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 00:38

سلام علیرضا
دستت درد نکنه
خدا قوت

سید دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 15:49 http://shiabooks.ir

سلام علیرضا

خیلی خوشحال شدیم...

جزائکم الله خیرا..

منتظر بعدی هاش هم هستیم

یاعلی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد