.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

صلوات بر فاطمه (سلام‌الله‌علیها)



رسول خدا (صلّی ‌‌الله‌ علیه‌ وآله):


یا فاطِمَةُ! مَنْ صَلَّى عَلَیْکِ غَفَرَ اللهُ لَهُ وألْحَقَهُ بِی حَیْثُ کُنْتُ مِنَ الْجَنَّةِ.


ای فاطمه! هر که بر تو درود فرستد، خداوند او را بیامرزد و هر جای بهشت باشم او را به من ملحق کند.


O Fātimah, if someone utters Salawāt upon you, God will forgive him and lead him to my position in paradise.


بحار الأنوار، ج 43، ص 55



جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 12:12

با عرض سلام و خسته نباشید
سایت خیلی خوبی دارید. امروز به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) گفتم فرصت خوبی است کمی مطالعه کنم، به دنبال کتاب « فاطمه، فاطمه است» دکتر شریعتی هستم تا دانلود کنم. دریغم آمد که در این سایتی که پایگاه دریافت کتب شیعه است این کتاب را نیافتم. لطفا کتابهای این مولف گرانقدر شیعه را نیز در کتبی که برای دانلود قرار می دهید بگنجانید.
خداوند اجرتان دهد

سلام...

ممنون از لطف شما بزرگوار.

انشاالله...

یاعلی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد