.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

قریب گشتگان...




خداوند تبارک و تعالى مى فرماید:

هر کس مرا بخواند اجابت کنم ، و هر کس از من چیزى بخواهد به او عطا کنم ، و هر کس که در راه من احسان کند، تشکّر کنم ، و آنکه مرا معصیت کند، پرده پوشى کنم ، و هر کس به جانب من بیاید او را ثابت قدم بدارم و هر کس مرا بشناسد او را براى کارهاى پسندیده برگزینم و هر که مرا دوست بدارد او را به (بلا) مبتلى کنم و هر آنکه را من دوستش داشته باشم او را مى کشم (توفیق شهادت در راه خود به او نصیب کنم ) و هر که را من بکشم دیه او را به عهده مى گیرم و دیه هر کس که به عهده من باشد، وصال خود را دیه او قرار مى دهم .

(مستدرک الوسائل : ج 18، ص 419 .)


+++


پ.ن: 

تشکر از دوست بزرگوار و گمنامی که چشمان دنیایی ما رو به روی این قاب آسمونی گشود.

پ.ن2:

شکر خدا توفیق دوباره حاصل شد که در این سنگر مقدس حضور داشته باشم.



جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب سرخ دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 15:47 http://softwar21.blogfa.com/

سلام
خیلی تصویر زیبایی بود....
ممنون از مطالب و فایل های دانلود خوبتان

ایــــــــن عمــــــــــــــــــــار به روزه و منتظر حضورتان

یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد