.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

دانلود کلیپ تصویری نماز علامه حسن زاده آملی( حفظه الله)



دانلود کلیپ تصویری نماز علامه حسن زاده آملی(حفظه الله)


جهت دانلود بر روی یکی از لینکهای زیر کلیک بفرمایید.

غیرمستقیم1 یــا غیرمستقیم2

(4.78Mb)



پ.ن: پیشاپیش  فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد یگانه منجی عالم بشریت رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.

پ.ن1: رفقا این کلیپ رو از دست ندید.

فقط با نگاه کردن به نماز این عالم بزرگوار خیلی چیزایی رو می شه یاد گرفت.

پ.ن2: خودتون باید ببینید!

پ.ن3: شرمنده از اینکه کمتر خدمت دوستان میرسیم، این چشممون یه مقدار درد گرفته!

دعا بفرمایید.


لینک های مرتبط:

۱) دانلود کتاب « تؤبه » تالیف علامه حسن زاده آملی

۲) دانلود 3 فایل با موضوع "دانستنی های نکاح" از استاد صمدی (شاگرد علامه حسن زاده)

۳) دانلود کتاب  "شرح دفتر دل" علامه حسن زاده آملى

۴) دانلود کتاب "قرآن هرگز تحریف نشده" تالیف علامه حسن زاده آملی




جهت تعجیل در فرج:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 7 + ارسال نظر
د پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 22:59

سلام

نیمه شعبان....یه ماهی هست دارم انتظارشو میکشم!
حالا که داره میاد دستم از همیشه خالی تره!

تبریک گفتن نیمه شعبان کمه، حیفه!
ولی خب نمیدونم چه باید گت و چه باید کرد...!

ممنون از مطالبتون.

سلاام..

انشاالله که با عنایت حضرت (عج) دست پر ازین ماه بیرون بیاییم.

من هم به شما این اعیاد بزرگ رو تبریک عرض می کنم...

خواهش می کنم...
وظیفه هستش.

ممنون که تشریف آوردید.

امین پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 23:19 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام بر سید بزرگوار!
آدم این نمازها رو می‌بینه پیش خودش میگه با این حساب من که اصلاً نماز نمی خونم
خدا آخر و عاقبت ما رو ختم بخیر کنه...
...

امان از دست اینها! کافیه یک کلمه مشکوک(هر چند بی ربط) توی پیامکت باشه تا در جا ف ی ل ت رش بکنند! این متن پیامک بنده بود:
سلام سید
دمت گرم!
می‌دونستم اینقدر طرفدار دارم حتماً توی "انتخابات" شرکت میکردم!

فکر نزدیک 6 بار فرستادم!


این هم تهدید من!

التماس دعا سید جون
یاعلی

و علیکم السلام حاج امین گل خودمون...

بعععله!!
اما خوب یه انرژی هم به آدم میده که میشه به اون "الصلاه معراج المؤمن " رسید. چون این بزرگواران رسیدن و این نشون دهنده اینه که راه بازه...

سید جون از هر کسی هم به اندازه خودش می خوان دیگه!
حواست که هست؟!
انشاالله برسیم به اون بالا بالاها! اونم دسته جمعی.
(دستم ما رو هم بگیری)

باز خدا رو شکر که به کلمه بسنده می کنن!(خنده)
ناراحت نباش سید دنیا همینه!!
جواب ما هم این بوده و هست!!
" رای ما کربلایی حاج مهندس سید محمدامین"


الان من تهدید شدم یا ... (خنده)

قربونت برم...
محتاجیم به دعا

یامولا

داود جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 21:36 http://yaran1388.blogsky.com

سلام بر سید عزیز

ممنون از زحماتی که برای دوستان میکشی.

انشاالله چشم هایت به دعای حضرت اباالفضل العباس(ع) هر چه زودتر کاملا خوب بشه.

من هم تولد قائم آل محمد(عج) را به شما و همه شیعیان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

التماس دعا

یاعلی

سلاااام حاجی جان
ارادت داریم بسیار زیاد...

وظیفمون حاجی جان.
کاری هم که نمی کنیم. یه جورایی کپی پیسته دیگه.(خنده)
شما لطف دارید.

با دعای عزیزان الان بهترم.
ممنون.
حاجی جان بازم دعامون کنید.

این عید بزرگ رو من هم خدمتتون تبریک عرض می کنم.
دعا بفرمایید.
یا مولا

رستگار یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 01:30 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

مثل همیشه عالی و ممنون!

واقعا زبان از بیان تبریک عید بزرگ شعبان قاصره!
با همین زبان این عید رو بهتون هزاران بار تبریک می گم!
انشاالله که از برکاتش بهره ببرید و ما رو هم از دعای خیرتون بی بهره نذارید!

در پناه حق

سلاام...

ممنونم. شما لطف دارید

من هم متقابلا تبریک عرض می کنم.
انشاالله همه دوستان توشه ای بردارند...
شما هم دوستان دیگر رو فراموش نفرمایید.

ممنون که تشریف آوردید.

یا علی

ع.ر.وطندوست یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 01:39 http://123tamam.blogsky.com

سلاام!

چطوری بچه سید!

نیمه شعبان نزدیکه! یه دعا واسه ما بنما!
ما یه عملیات در پیش داریم! عنایت کن! کَرَم خرج کن! از این سیادتت استفاده کن که انشاالله توی این روز مقبول بیفتیم!!
:))

بهت گفته بودم من این مرد رو خیلی دوست دارم؟
احه با این سرعت اینترنت کشور شما من چطور داونلود کنم!!!!؟؟

التماس دعا
یا علی

علیک سلام بر برادر گل خودمون...

قربونت!
انشاالله که هر چی خیرت هست همون بشه!
همون طور که گفتم: هرچند که قابل نیستیم، اما وظیفمون رو انجام میدیدم.

میگم حاج علی اگه اعراب "کرم" رو این طور میذاشتی بیشتر به من می یامد!!

" کِرْمْ "

(خنده)

فکر کنم تو وبلاگ حاجی یه پست در مورد علامه بود.
از اونجا یادم که گفتید من خیلی ایشون رو دوست دارم.
به خاطر همینم تو گذاشتن این پست شما رو هم در نظر داشتم!

حالا که بحث سرعت درد و داغون شد اینجا شد مال ما!!!(خنده)
آره؟!!
قضیه، قضیه همون بلاد کفره اون استاده هست که گفتم!! یادت هست که؟ (خنده)

انشاالله حضورا تقدیمتون می کنیم!
بعلاوه یکی دوتا دیگه که باید به خودت بدم!

محتاجیم به دعای بندگان صالح خدا

یامولا

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:53

برادر با کیفیت بالاترش رو هم قرار بده با یه فرمت دیگه.دستت درد نکنه

سلام
متاسفانه همین فرمتش رو در اختیار داریم.

یاعلی علیه السلام

ازدوستداران سایت شنبه 21 دی 1392 ساعت 16:57 http://www.yaali.com

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیر محترم سایت
از مطالب مفید و ارزشمندی که در سایت قرار دادید تشکر می کنم؛
و پیشنهاد می شود در راستای بازید افراد بیشتر از سایت جناب عالی و همچنین کمک به نشر آثار حضرت علامه حسن زاده، مطلب ذیل را در قسمتی از صفحه اصلی سایت قرار دهید.
نشر روح و ریحان - قم مرکز پخش آثار علامه حسن زاده آملی)
تلفن تماس : 09196912248

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد